Zapraszamy Państwa do skorzystania z naszej nowej opcji – szkoleń w formie webinarów, podczas których będziecie mieć Państwo mieć możliwość do interaktywnej dyskusji z Trenerem, a po odbyciu szkolenia udostępnimy darmowe skrypty oraz materiały szkoleniowe, jak również certyfikat uczestnictwa w szkoleniu.
Zajęcia prowadzone on-line, za pomocą specjalnej platformy internetowej, umożliwiającej komunikację pomiędzy wykładowcą a uczestnikami, pozwalającej także na zadawanie pytań wykładowcy w formie chatu. Uczestnicy przed szkoleniem otrzymają na wskazane w karcie zgłoszeniowej adresy e-mail zaproszenia wraz z linkami do wirtualnego pokoju, w którym będą mogli wziąć udział w szkoleniu – prosimy o podawanie własnych adresów e-mail i numeru telefonu na wypadek problemów technicznych. Platforma szkoleniowa na której odbywają się zajęcia jest dostępna przez przeglądarkę internetową.
Cel i korzyści: Dowiesz się jak udzielać zamówień elektronicznie, jak uniknąć nieprawidłowości w udzielaniu zamówień, poznasz zapisy i sposób realizacji zamówień wg nowej ustawy prawo zamówień publicznych . Uczestnicy szkolenia zostaną także zapoznani z przepisami obowiązującymi w zamówieniach w okresie zagrożenia epidemicznego. Otrzymają prezentację i różne wzory praktycznych rozwiązań (pism).
10.00.-11.30 BLOK I : ELEKTRONIZACJA Z COWID-19 W TLE
1. Wprowadzenie elektronizacji w postępowaniu krajowym czyli elektronizacja obowiązkowa i fakultatywna oraz elektronizacja jako alternatywa wobec zagrożenia epidemicznego.
Przerwa 15 minut
Blok II: 11.45-13.00: PROCEDURA ELEKTRONICZNA CIĄG DALSZY
2. Otwarcie ofert w stanie zagrożenia epidemicznego – jakie czynności techniczne można wprowadzić w cele zapobieżenia sytuacji zagrożenia w świetle obowiązujących przepisów prawa w zakresie zamówień publicznych
3. protokołowanie postępowania – jakie dokumenty w formie elektronicznej?
4. Kontrola a elektronizacja
Przerwa 15 minut
Blok III: 13.00-14.30: NOWA USTAWA PZP
5. Nowe prawo zamówień publicznych które wejdzie w życie od 01.01.2021 r.
Blok IV- 14.30-15.30: KORONOWIRUS A ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
6. Wprowadzenie: Prawo zamówień publicznych a stan zagrożenia epidemicznego:
Wykładowca: Nieprzerwanie związany z zamówieniami publicznymi: szkoli przedstawicieli administracji publicznej i wykonawców-przedsiębiorców. Audytuje, kontroluje – pracuje przy udzielaniu zamówień na zlecenie różnych jednostek-w tym przedsiębiorców.Prowadził szkolenia dla różnych podmiotów, zamówienia publiczne to jego pasja. Pracował w Urzędzie Wojewódzkim w Olsztynie na stanowiskach doradczych z zakresu prawa zamówień publicznych, obsługiwał Regionalną Komisję Dyscypliny Finansów Publicznych przy Wojewodzie i RIO, po czym przeszedł na stanowisko kierownicze do Zakładu Obsługi Urzędu Wojewódzkiego, gdzie nadzorował wszystkie przetargi realizowane na rzecz Urzędu. pracował także w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Warmińsko Mazurskiego przy dużych zamówieniach w Ramach dwóch projektów UE, Był doradcą ds. zamówień publicznych prze Regionalnym Ośrodku Europejskiego Funduszu Społecznego w Elblągu i Olsztynie (zasięg: województwo warmińsko-mazurskie, pomorskie, kujawsko-pomorskie) gdzie pomagaŁ Beneficjentom realizować projekty EFS na podstawie zasady konkurencyjności. Pracował jako specjalista ds zamówień publicznych i konkurencyjności w projektach dofinansowanych z UE (ZPOR, EFS, EFRR, RPO, POiŚ, Interreg, projekty Norweskie).
Czas szkolenia: 18.09.2020 r. w godzinach 10.00-15.30,
Cena udziału w szkoleniu: 550 zł netto (do podanej ceny należy doliczyć 23% VAT = 676,50 brutto) *ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ ZWOLNIENIA Z PODATKU VAT
Zgłoszenie prosimy wysyłać drogą elektroniczną na adres: zgloszenie@eurokadry.pl. Dodatkowe pytania, szczegółowy program szkoleń, tel. (22) 811 12 22. Potwierdzenie uczestnictwa na 5 dni przed szkoleniem.
Akademia Eurokadry i trenerzy nie wyrażają zgody na jakąkolwiek formę utrwalania, powielania, udostępniania lub nagrywania przebiegu szkolenia oraz materiałów szkoleniowych. Treść szkolenia i materiały szkoleniowe objęte są prawami autorskimi.
Szanowny Państwo
Uprzejmie informujemy, że od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
W związku z powyższym informujemy, że firma Akademia Eurokadry – Centrum szkoleń Administracji Publicznej z siedzibą w Warszawie, ul. Ratuszowa 11, przetwarza Państwa dane, które na mocy RODO mają charakter danych osobowych.
1. Administrator danych osobowych.
Administratorem Państwa danych osobowych jest firma Akademia Eurokadry – Centrum szkoleń Administracji Publicznej z siedzibą w Warszawie, ul. Ratuszowa 11, NIP 8882238899, REGON 911301162,.
2. Jakie dane osobowe są przetwarzane przez Administratora?
Przetwarzamy dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w szczególności stron internetowych, szkoleń, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach.
3. W jakim celu przetwarzamy Twoje dane?
Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności, między innymi aby: dopasować treści strony i jej tematykę, a także tematykę znajdujących się tam materiałów oraz reklam do Państwa zainteresowań. Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji na szkolenie, oraz powiadamiania o kolejnych szkoleniach organizowanych przez Akademię Eurokadry – Centrum Szkoleń Administracji Publicznej. Dane osobowe przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 RODO..
4. Komu możemy przekazać Państwa dane?
Zgodnie z obowiązującym prawem Państwa dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
5. Jakie są podstawy prawne przetwarzania Państwa danych?
Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych w celu świadczenia usług, jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie. Dla celów statystycznych oraz marketingowych podstawę stanowi tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Państwa danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą mogą Państwo odwołać w dowolnym momencie.
6. Jakie mają Państwo prawa?
Realizując obowiązki związane z przetwarzaniem danych osobowych, wynikające z obowiązujących przepisów prawa w zakresie danych osobowych, w szczególności RODO (art. 16-21) informujemy, że maj Państwo prawo do: