Nowelizacja przepisów weszła w życie 25.03.2024 r.
Szanowni Państwo dnia 25.03.2024 weszła w życie nowelizacja przepisów dotyczących postępowania egzekucyjnego w administracji. Celem szkolenia jest dostarczenie kompendium wiedzy na temat zmian o których każdy uczestnik postępowania egzekucyjnego w administracji, powinien wiedzieć.
Szkolenie jest dedykowane w szczególności dla pracowników organów administracji publicznej występujących w roli wierzycieli,, oraz osób, które są zainteresowane zdobyciem specjalistycznej wiedzy i umiejętności z zakresu nowelizacji postępowania egzekucyjnego w administracji, ze szczególnym nastawieniem na egzekucję administracyjną należności pieniężnych.
Na szkoleniu omówimy:
Zmiany w zakresie praw i obowiązków wierzyciela publicznoprawnego.
Wszczęcie i prowadzenie postępowania egzekucyjnego – czynności wierzyciela po nowelizacji.
Zbieg przepisów
Przepisy przejściowe, czyli jakie przepisy, w jakich sytuacjach stosujemy.
Przepisy wykonawcze.
Wykładowca: prawnik posiadający praktyczne doświadczenie, prowadzący od 20 lat szkolenia, warsztaty i konsultacje z prawa administracyjnego w organach administracji publicznej wszystkich szczebli, dzieląc się swoją wiedzą i doświadczeniem z szerokim gronem odbiorców. Jego szkolenia przyczyniają się do podnoszenia standardów pracy urzędnika oraz zwiększania świadomości na temat prawidłowego stosowania przepisów postępowania administracyjnego, postępowania egzekucyjnego w administracji. Wykładowca min. na AHE w Łodzi, gdzie prowadził zajęcia z szerokiego zakresu dziedzin prawa, w tym podstaw prawa cywilnego, konstytucyjnego, europejskiego i praw autorskich.
Czas i miejsce szkolenia (godziny szkolenia 10.00 – 15.00), szkolenie on-line. Termin szkolenia: 7.06.2024 r.
Cena udziału w szkoleniu: 550 zł netto *ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ ZWOLNIENIA Z PODATKU VAT! (do podanej ceny należy doliczyć 23% VAT 676,50 zł brutto). Cena zawiera materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia.
Formularz zgłoszeniowy prosimy wysłać drogą elektroniczną na adres: zgloszenie@eurokadry.pl Dodatkowe pytania, szczegółowy program szkoleń, tel. (22) 811 12 22. Potwierdzenie uczestnictwa na 2 dni przed szkoleniem.
Szanowny Państwo
Uprzejmie informujemy, że od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
W związku z powyższym informujemy, że firma Akademia Eurokadry – Centrum szkoleń Administracji Publicznej z siedzibą w Warszawie, ul. Ratuszowa 11, przetwarza Państwa dane, które na mocy RODO mają charakter danych osobowych.
1. Administrator danych osobowych.
Administratorem Państwa danych osobowych jest firma Akademia Eurokadry – Centrum szkoleń Administracji Publicznej z siedzibą w Warszawie, ul. Ratuszowa 11, NIP 8882238899, REGON 911301162,.
2. Jakie dane osobowe są przetwarzane przez Administratora?
Przetwarzamy dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w szczególności stron internetowych, szkoleń, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach.
3. W jakim celu przetwarzamy Twoje dane?
Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności, między innymi aby: dopasować treści strony i jej tematykę, a także tematykę znajdujących się tam materiałów oraz reklam do Państwa zainteresowań. Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji na szkolenie, oraz powiadamiania o kolejnych szkoleniach organizowanych przez Akademię Eurokadry – Centrum Szkoleń Administracji Publicznej. Dane osobowe przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 RODO..
4. Komu możemy przekazać Państwa dane?
Zgodnie z obowiązującym prawem Państwa dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
5. Jakie są podstawy prawne przetwarzania Państwa danych?
Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych w celu świadczenia usług, jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie. Dla celów statystycznych oraz marketingowych podstawę stanowi tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Państwa danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą mogą Państwo odwołać w dowolnym momencie.
6. Jakie mają Państwo prawa?
Realizując obowiązki związane z przetwarzaniem danych osobowych, wynikające z obowiązujących przepisów prawa w zakresie danych osobowych, w szczególności RODO (art. 16-21) informujemy, że maj Państwo prawo do: