Praca sekretarki i asystentki wymaga wielu umiejętności tj. podzielność uwagi, umiejętności komunikacyjnych, czy dobrej organizacji pracy. Osoba pracująca w sekretariacie jest człowiekiem „pierwszego kontaktu” z firmą, to ona buduje wizerunek i kształtuje pierwsze nastawienia u klientów. Z myślą o Państwu przygotowaliśmy szkolenie pt:
Profesjonalna asystentka/sekretarka
– wsparcie szefa – część II
„Nie ma nic bardziej pożądanego, a nic trudniejszego na ziemi jak prawdziwa rozmowa”.
Adam Mickiewicz,
Program szkolenia:
EWA JAROCKA Doświadczony i wykwalifikowany trener / konsultant o doskonałych zdolnościach komunikacyjnych i analitycznych, z umiejętnością projektowania szkoleń „szytych na miarę”, zaangażowany w pracę, z doświadczeniem menedżerskim i praktyką w sprzedaży, specjalizujący się w tzw. szkoleniach „miękkich” oraz coachingu, kreatywny, z poczuciem humoru. Głównym obszarem jej zainteresowań jest inteligencja emocjonalna i związane z nią obszary kompetencji osobistych i społecznych. Absolwentka Wydziału Ekonomiczno-Społecznego Politechniki Szczecińskiej, Szkoły Trenerów prowadzonej przez STiKZ MATRIK, licencjonowany trener II stopnia (świadectwo 108/201), członek Stowarzyszenia Trenerów i Konsultantów Zarządzania, trener rozwoju osobistego i terapeuta specjalizujący się w coachingu indywidualnym. Od ponad roku prowadzi autorskie warsztaty rozwoju osobistego oraz sesje indywidualne z klientami uruchamiając zablokowany potencjał życiowy i twórczy. Licencjonowany trener nowatorskiej metody pracy zwanej Radical Forgiveness. Brała udział w dużych projektach szkoleniowych dla takich organizacji jak: International Paper S.A Klucze, ZT Kruszwica S.A, TRYG Polska S.A, Amway Polska S.A, Politechnika Warszawska, Fuijtsu, Syngenta i innych.
Czas i miejsce szkolenia: 27.04 2010r., Włocławek, Hotel Młyn, ul. Okrzei 77, godzina 9-17 (serwis kawowy, lunch w trakcie zajęć, certyfikat ukończenia szkolenia)
Cena udziału w szkoleniu: 390 zł
Dodatkowe pytania, szczegółowy program warsztatów, tel. (22) 814 17 36
Potwierdzenie uczestnictwa i płatność: na 5 dni przed szkoleniem każda zgłoszona osoba otrzyma potwierdzenie uczestnictwa w zajęciach po otrzymaniu, którego prosimy o dokonanie płatności.
Formularz zgłoszenia do wysłania faksem www.eurokadry.com.pl faks:(22) 811 36 74. Wypełniony i podpisany formularz prosimy przesłać faxem pod numer (022) 811-36-74
Szanowny Państwo
Uprzejmie informujemy, że od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
W związku z powyższym informujemy, że firma Akademia Eurokadry – Centrum szkoleń Administracji Publicznej z siedzibą w Warszawie, ul. Ratuszowa 11, przetwarza Państwa dane, które na mocy RODO mają charakter danych osobowych.
1. Administrator danych osobowych.
Administratorem Państwa danych osobowych jest firma Akademia Eurokadry – Centrum szkoleń Administracji Publicznej z siedzibą w Warszawie, ul. Ratuszowa 11, NIP 8882238899, REGON 911301162,.
2. Jakie dane osobowe są przetwarzane przez Administratora?
Przetwarzamy dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w szczególności stron internetowych, szkoleń, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach.
3. W jakim celu przetwarzamy Twoje dane?
Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności, między innymi aby: dopasować treści strony i jej tematykę, a także tematykę znajdujących się tam materiałów oraz reklam do Państwa zainteresowań. Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji na szkolenie, oraz powiadamiania o kolejnych szkoleniach organizowanych przez Akademię Eurokadry – Centrum Szkoleń Administracji Publicznej. Dane osobowe przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 RODO..
4. Komu możemy przekazać Państwa dane?
Zgodnie z obowiązującym prawem Państwa dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
5. Jakie są podstawy prawne przetwarzania Państwa danych?
Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych w celu świadczenia usług, jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie. Dla celów statystycznych oraz marketingowych podstawę stanowi tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Państwa danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą mogą Państwo odwołać w dowolnym momencie.
6. Jakie mają Państwo prawa?
Realizując obowiązki związane z przetwarzaniem danych osobowych, wynikające z obowiązujących przepisów prawa w zakresie danych osobowych, w szczególności RODO (art. 16-21) informujemy, że maj Państwo prawo do: