Zapraszamy Państwa do skorzystania z naszej nowej opcji – szkoleń w formie webinarów, podczas których będziecie mieć Państwo mieć możliwość do interaktywnej dyskusji z Trenerem, a po odbyciu szkolenia udostępnimy darmowe skrypty oraz materiały szkoleniowe, jak również certyfikat uczestnictwa w szkoleniu.
Zajęcia prowadzone on-line, za pomocą specjalnej platformy internetowej, umożliwiającej komunikację pomiędzy wykładowcą a uczestnikami, pozwalającej także na zadawanie pytań wykładowcy w formie chatu. Uczestnicy przed szkoleniem otrzymają na wskazane w karcie zgłoszeniowej adresy e-mail zaproszenia wraz z linkami do wirtualnego pokoju, w którym będą mogli wziąć udział w szkoleniu – prosimy o podawanie własnych adresów e-mail i numeru telefonu na wypadek problemów technicznych. Platforma szkoleniowa na której odbywają się zajęcia jest dostępna przez przeglądarkę internetową.
Na szkoleniu nowe odpowiedzi na pytania: (Zachowanie przy koronawirus COVID-19 w Biurze Rzeczy Znalezionych )
Na szkoleniu odpowiemy między innymi na pytania:
Wykładowca: prawnik, członek Stowarzyszenia Doradców Prawnych z siedzibą w Warszawie. Absolwentka Wydziału Prawa Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Ponadto absolwentka studiów podyplomowych na Wydziale Prawa Gospodarczego Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie oraz studiów podyplomowych na Wydziale Prawa Pracy i Ubezpieczeń Społecznych Uniwersytetu Jagiellońskiego. Uczestniczyła w szeregu szkoleń i kursów w dziedzinie metod i technik psychologicznej windykacji należności, skutecznej nauki negocjacji oraz przepisów prawa cywilnego i administracyjnego. Poznała formy cywilno-prawnego zabezpieczenia umów oraz przepisy audytu wewnętrznego i kontroli finansowej. Jej słuchaczami są studenci, kursanci i przedsiębiorcy różnych branż.
Czas i miejsce szkolenia (godziny szkolenia 10.00 – 15.00): 26.10.2020 r., szkolenie on-line,
Cena udziału w szkoleniu: 550,00 zł netto *ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ ZWOLNIENIA Z PODATKU VAT! (do podanej ceny należy doliczyć 23% VAT). Cena zawiera materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia
Formularz zgłoszeniowy prosimy wysłać drogą elektroniczną na adres: zgloszenie@eurokadry.pl Dodatkowe pytania, szczegółowy program szkoleń, tel. (22) 811 12 22. Potwierdzenie uczestnictwa na 5 dni przed szkoleniem.
Szanowny Państwo
Uprzejmie informujemy, że od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
W związku z powyższym informujemy, że firma Akademia Eurokadry – Centrum szkoleń Administracji Publicznej z siedzibą w Warszawie, ul. Ratuszowa 11, przetwarza Państwa dane, które na mocy RODO mają charakter danych osobowych.
1. Administrator danych osobowych.
Administratorem Państwa danych osobowych jest firma Akademia Eurokadry – Centrum szkoleń Administracji Publicznej z siedzibą w Warszawie, ul. Ratuszowa 11, NIP 8882238899, REGON 911301162,.
2. Jakie dane osobowe są przetwarzane przez Administratora?
Przetwarzamy dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w szczególności stron internetowych, szkoleń, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach.
3. W jakim celu przetwarzamy Twoje dane?
Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności, między innymi aby: dopasować treści strony i jej tematykę, a także tematykę znajdujących się tam materiałów oraz reklam do Państwa zainteresowań. Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji na szkolenie, oraz powiadamiania o kolejnych szkoleniach organizowanych przez Akademię Eurokadry – Centrum Szkoleń Administracji Publicznej. Dane osobowe przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 RODO..
4. Komu możemy przekazać Państwa dane?
Zgodnie z obowiązującym prawem Państwa dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
5. Jakie są podstawy prawne przetwarzania Państwa danych?
Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych w celu świadczenia usług, jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie. Dla celów statystycznych oraz marketingowych podstawę stanowi tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Państwa danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą mogą Państwo odwołać w dowolnym momencie.
6. Jakie mają Państwo prawa?
Realizując obowiązki związane z przetwarzaniem danych osobowych, wynikające z obowiązujących przepisów prawa w zakresie danych osobowych, w szczególności RODO (art. 16-21) informujemy, że maj Państwo prawo do: