MOTYWOWANIE I SATYSFAKCJA Z PRACY W URZĘDACH ADMINISTRACJI SAMORZĄDOWEJ – WARSZTAT DLA KADRY KIEROWNICZEJ

Na motywację wpływa wiele czynników, niektóre z nich są bardzo silne, inne są wynikiem naszych bezpośrednich działań, a na pozostałe mamy tylko pośredni wpływ. Warto wiedzieć, co mamy robić by zaangażowanie pracowników utrzymać na jak najbardziej optymalnym poziomie. Pamiętając przy tym, że łatwiej ich zdemotywować niż utrzymać zaangażowanie.  Nasze szkolenie daje wiedzę oraz szereg praktycznych doświadczeń w zakresie motywowania ludzi, a także wzmacnia automotywację osób, które motywują innych.

Cele warsztatu:

  • Poznanie finansowych i pozafinansowych narzędzi motywowania,
  • Poznanie czynników demotywujących pracowników,
  • Rozwinięcie umiejętności motywowania podwładnych w oparciu o najskuteczniejsze, praktyczne metody
  • Przećwiczenie trudnych rozmów pracowniczych w kontekście udzielania konstruktywnej krytyki oraz przekazywania niepopularnych informacji
  • Autodiagnoza własnego stylu zarządzania i jego optymalizacja.

Po szkoleniu Uczestnik: dowie się, jak zwiększyć motywację własną i podwładnych do pracy, otrzyma skuteczne narzędzia zarządzania i budowania motywacji pracowników, nauczy się rozpoznawać dojrzałość zawodową u swoich podwładnych oraz  stosować metody pracy z tym związanych, dowie się jak być efektywnym szefem zespołu, pozna zasady przekazywania pozytywnych i negatywnych informacji zwrotnych.

Program warsztatu:

  • Czym jest motywacja?
  • Czy można zmotywować innych nie będąc samemu zmotywowanym?
  • Jak pracować nad automotywacją?
  • Co motywuje ludzi do pracy w zespole?
  • Co ludzi demotywuje i wpływa na brak zaangażowania?
  • Na czym budować zmotywowany zespół?
  • Jakie elementy kształtują  pozytywną atmosferę w zespole?
  • Jak szef zespołu może podnieść zaangażowanie i motywację swoich pracowników?
  • Jakie są modele motywacji i jak stosować teorię w praktyce?
  • Środki finansowe i ich rola w motywacji
  • Na czym polega motywowanie środkami pozafinansowymi?
  • Czym jest komunikacja w zarządzaniu ludźmi?
  • Jak motywować dzięki informacji zwrotnej?
  • W jaki sposób działają pochwały?
  • Na czym polegają zasady prowadzenia rozmowy korygującej i dyscyplinującej?
  • Jak krytykować, upominać by nie stracić motywacji pracownika?
  • Na czym oprzeć się w indywidualnym podejściu do pracowników?
  • Czy autorytet nieformalny jest tak samo ważny jak formalny i jak go zbudować ?
  • Jak mobilizować zespół w trudnych sytuacjach?
  • Jak przeprowadzać zespół przez zmiany?

Trener:  -konsultant HR,  trener biznesu, certyfikowany coach ICC, Absolwentka Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach oraz Wyższej Szkoły Zarządzania i Przedsiębiorczości w Warszawie.  Specjalizuje się w szeroko pojętym zarządzaniu ludźmi oraz w zarządzaniu kompetencjami. Swoja karierę rozpoczynała w strukturach biznesowych, gdzie pracowała m.in. jako Sales Manager oraz Regionalny Szef Zasobów Ludzkich. Przez wiele lat zatrudniona była w działach związanych z obsługą klienta, kadrami, szkoleniami, sprzedażą, reklamacjami). Zarządzała dużymi i małymi zespołami pracowników. Od kilku lat prowadzi projekty dla administracji rządowej i publicznej (m.in. Ministerstwa, KRPM, Urzędy Pracy).

Czas i miejsce szkolenia: 18-19 października 2018 r. Katowice – Centrum Konferencyjne, JORDANA 18,  w godzinach 10:00-16:00

Cena udziału w szkoleniu: 790 zł netto (do podanej ceny należy doliczyć 23% VAT = 971,70 brutto) *ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ ZWOLNIENIA Z PODATKU VAT

(Cena zawiera: materiały szkoleniowe, serwis kawowy, lunch w trakcie zajęć, certyfikat ukończenia szkolenia)

Zgłoszenie do wysłania za pomocą e-mail na adres zgloszenie@eurokadry.pl, lub faksem na numer: (22) 811 36 74.

czwczw październikpaździernikpaździernikpaździernik — pt.pt. październikpaździernikpaździernikpaździernik
10:00 am — 4:00 pm (30h)

Katowice

Ekspert

Formularz pdfZgłoszenie on-line